Regulamin

  1. §1 Postanowienia Ogólne

    1. §1 Postanowienia Ogólne

      1. Sklep internetowy działający pod adresem www.diahore.pl funkcjonuje zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
      2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży produktów, procedury reklamacyjne oraz rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.diahore.pl. Określa także zasady świadczenia tych usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
      3. Każdy użytkownik korzystający z usług elektronicznych Sklepu www.diahore.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
      4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy:
        • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
        • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
        • Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
        • Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
        • oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

      §2 Definicje

      1. Formularz Kontaktowy - formularz dostępny na stronie www.diahore.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
      2. Formularz Rejestracji - formularz dostępny na stronie www.diahore.pl umożliwiający utworzenie Konta.
      3. Formularz Zamówienia - formularz dostępny na stronie www.diahore.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
      4. Klient - Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
      5. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
      6. Konto - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy, w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
      7. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
      8. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
      9. Sklep - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.diahore.pl.
      10. Sprzedawca, Usługodawca - DIAHORE SPÓŁKA Sp. z o.o. wykonujący działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: INDIRY GANDHI, 02-776, WARSZAWA, REGON: 524452200, NIP: 5273042336, e-mail: sklep@diahore.pl.
      11. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
      12. Usługa Elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
      13. Usługobiorca - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.
      14. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

      §3 Informacje dotyczące Produktów oraz ich Zamawiania

      1. Sklep www.diahore.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
      2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
      3. Informacje na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
      4. Opinie zamieszczone przy produktach są opiniami klientów Sklepu; Sklep nie odpowiada za treści, informacje i porady w nich zawarte.
      5. Produkty z kategorii „Sprzęt laboratoryjny” to odczynniki chemiczne przeznaczone wyłącznie do użytku laboratoryjnego, nie są suplementami, lekami ani żywnością. Nie są przeznaczone do użytku na ludziach.
      6. Klient kupujący produkty z kategorii sprzęt laboratoryjny oświadcza, że jest związany z działalnością badawczą lub laboratoryjną.
      7. Cena Produktu podana na stronie internetowej Sklepu jest wyrażona w złotych polskich (PLN) i nie zawiera kosztów dostawy.
      8. Cena Produktu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie, niezależnie od zmian cen w Sklepie po złożeniu Zamówienia.
      9. Zamówienia można składać za pomocą Formularza Zamówień dostępnego na stronie www.diahore.pl, 24 godziny na dobę przez cały rok.
      10. Klient nie musi rejestrować Konta w Sklepie, aby złożyć Zamówienie.
      11. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w momencie składania Zamówienia.
      12. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu, tj. od 8:00 do 12:00 w dni robocze. Zamówienia złożone po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
      13. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów.

      §4 Zawarcie Umowy Sprzedaży

      1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia zgodnie z §3 pkt 9 oraz 11 Regulaminu.
      2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
      3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
      4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
        • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
        • formularz odstąpienia od umowy,
        • niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
      5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
      6. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w formie wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.
      7. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura bez VAT), który będzie dołączany do Produktu.

      §5 Sposoby Płatności

      1. przedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
        • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A
        • Dostępne formy płatności:

          * Visa
          * Visa Electron
          * Mastercard
          * MasterCard Electronic
          * Maestro
          • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
          • płatność w chwili odbioru towaru za tzw. pobraniem

      2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: PL28 1160 2202 0000 0006 0621 6932, DIAHORE SPÓŁKA Sp. z o.o., w tytule przelewu podając numer Zamówienia.
      3. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze towaru (pobranie), Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
      4. W przypadku nieotrzymania płatności przez Sprzedawcę w ciągu 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową.

      §6 Dostawa

      1. 1.
        Dostawa Produktu jest dostępna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w Dni
        Robocze. Niniejsze postanowienie dotyczy również Kupującego zamieszkałego lub
        mającego siedzibę firmy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
        2. Dostawa Produktu jest odpłatna.
        3. Koszty dostawy Produktu dla Kupującego jest każdorazowo określony
        w podsumowaniu Zamówienia po wybraniu sposobu doręczenia Produktu.
        4. Dostawa będzie realizowana przez kuriera lub do Paczkomatu InPost.
        5. Jeżeli Kupujący na zewnętrznym opakowaniu Produktu zauważy:
        1) złamania,
        2) porysowania,
        3) stłuczenia,
        4) przedziurawienia,
        5) zamoczenia,
        6) zabrudzenia,
        7) rozdarcia,
        8) wgniecenia,
        9) braku w przesyłce - Sprzedawca uprzejmie prosi o sprawdzenie Produktu w obecności przewoźnika,
        a w razie stwierdzenia szkody, prosi o spisanie protokołu uszkodzeń.
        6. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na
        Kupującego, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach
        konsumenta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo
        przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie
        ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od
        przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w
        przewozie przesyłki.
        7. W razie przesłania Produktu do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika,
        Kupujący nie będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta
        jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach
        tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub
        uszkodzenie Produktu, ma On obowiązek dokonać wszelkich czynności

      §7 Reklamacje i Zwroty

      1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych.
      2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
      3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: INDIRY GANDHI, 02-776, WARSZAWA, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@diahore.pl
      4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady Produktu oraz żądanie Klienta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
      5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
      6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca wymieni Produkt wadliwy na Produkt wolny od wad lub usunie wadę. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
      7. Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Produktu, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
      8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
      9. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
      10. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
      11. Klient jest zobowiązany do zwrotu Produktu Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Koszt bezpośredniego zwrotu Produktu ponosi Klient.
      12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

      §8 Postanowienia Końcowe

      1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
      2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
      3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
      4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10 czerwca 2024 r.