Shopping Cart (0)
Shopping cart is empty
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
- Search
- My account
- Favorites
-
Shopping Cart
0
-
Shopping Cart (0)Shopping cart is emptyFor free delivery are missing -,--Free delivery!Sum 0,00 złPrice includes discounts
-
Regulamin
-
§1 Postanowienia Ogólne
-
§1 Postanowienia Ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem www.diahore.pl funkcjonuje zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży produktów, procedury reklamacyjne oraz rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.diahore.pl. Określa także zasady świadczenia tych usług oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy użytkownik korzystający z usług elektronicznych Sklepu www.diahore.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2 Definicje
- Formularz Kontaktowy - formularz dostępny na stronie www.diahore.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
- Formularz Rejestracji - formularz dostępny na stronie www.diahore.pl umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz Zamówienia - formularz dostępny na stronie www.diahore.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Klient - Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy, w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Sklep - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.diahore.pl.
- Sprzedawca, Usługodawca - DIAHORE SPÓŁKA Sp. z o.o. wykonujący działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: INDIRY GANDHI, 02-776, WARSZAWA, REGON: 524452200, NIP: 5273042336, e-mail: sklep@diahore.pl.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Usługa Elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
- Usługobiorca - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§3 Informacje dotyczące Produktów oraz ich Zamawiania
- Sklep www.diahore.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Opinie zamieszczone przy produktach są opiniami klientów Sklepu; Sklep nie odpowiada za treści, informacje i porady w nich zawarte.
- Produkty z kategorii „Sprzęt laboratoryjny” to odczynniki chemiczne przeznaczone wyłącznie do użytku laboratoryjnego, nie są suplementami, lekami ani żywnością. Nie są przeznaczone do użytku na ludziach.
- Klient kupujący produkty z kategorii sprzęt laboratoryjny oświadcza, że jest związany z działalnością badawczą lub laboratoryjną.
- Cena Produktu podana na stronie internetowej Sklepu jest wyrażona w złotych polskich (PLN) i nie zawiera kosztów dostawy.
- Cena Produktu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie, niezależnie od zmian cen w Sklepie po złożeniu Zamówienia.
- Zamówienia można składać za pomocą Formularza Zamówień dostępnego na stronie www.diahore.pl, 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Klient nie musi rejestrować Konta w Sklepie, aby złożyć Zamówienie.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w momencie składania Zamówienia.
- Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu, tj. od 8:00 do 12:00 w dni robocze. Zamówienia złożone po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów.
§4 Zawarcie Umowy Sprzedaży
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia zgodnie z §3 pkt 9 oraz 11 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w formie wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura bez VAT), który będzie dołączany do Produktu.
§5 Sposoby Płatności
- przedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A
- Dostępne formy płatności:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
• płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
• płatność w chwili odbioru towaru za tzw. pobraniem
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: PL28 1160 2202 0000 0006 0621 6932, DIAHORE SPÓŁKA Sp. z o.o., w tytule przelewu podając numer Zamówienia.
- W przypadku wyboru płatności przy odbiorze towaru (pobranie), Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
- W przypadku nieotrzymania płatności przez Sprzedawcę w ciągu 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
§6 Dostawa
- 1.
Dostawa Produktu jest dostępna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w Dni
Robocze. Niniejsze postanowienie dotyczy również Kupującego zamieszkałego lub
mającego siedzibę firmy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Dostawa Produktu jest odpłatna.
3. Koszty dostawy Produktu dla Kupującego jest każdorazowo określony
w podsumowaniu Zamówienia po wybraniu sposobu doręczenia Produktu.
4. Dostawa będzie realizowana przez kuriera lub do Paczkomatu InPost.
5. Jeżeli Kupujący na zewnętrznym opakowaniu Produktu zauważy:
1) złamania,
2) porysowania,
3) stłuczenia,
4) przedziurawienia,
5) zamoczenia,
6) zabrudzenia,
7) rozdarcia,
8) wgniecenia,
9) braku w przesyłce - Sprzedawca uprzejmie prosi o sprawdzenie Produktu w obecności przewoźnika,
a w razie stwierdzenia szkody, prosi o spisanie protokołu uszkodzeń.
6. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na
Kupującego, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach
konsumenta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo
przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie
ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od
przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w
przewozie przesyłki.
7. W razie przesłania Produktu do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika,
Kupujący nie będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta
jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach
tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub
uszkodzenie Produktu, ma On obowiązek dokonać wszelkich czynności
§7 Reklamacje i Zwroty
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: INDIRY GANDHI, 02-776, WARSZAWA, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@diahore.pl
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady Produktu oraz żądanie Klienta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca wymieni Produkt wadliwy na Produkt wolny od wad lub usunie wadę. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
- Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Produktu, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
- Klient jest zobowiązany do zwrotu Produktu Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Koszt bezpośredniego zwrotu Produktu ponosi Klient.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
§8 Postanowienia Końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10 czerwca 2024 r.
-