Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty
  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: INDIRY GANDHI, 02-776, WARSZAWA, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@diahore.pl
  4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady Produktu oraz żądanie Klienta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca wymieni Produkt wadliwy na Produkt wolny od wad lub usunie wadę. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
  7. Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Produktu, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
  10. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
  11. Klient jest zobowiązany do zwrotu Produktu Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Koszt bezpośredniego zwrotu Produktu ponosi Klient.
  12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.


Jak złożyć reklamację?
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: INDIRY GANDHI, 02-776 Warwszawa, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@diahore.pl
Czy mam aż 30 dni na zwrot towaru? Tak! Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu nienaruszonego towaru, aż do 30 dni od momentu jego otrzymania.
Kiedy otrzymam odpowiedź do reklamacji ? Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.
Jak zwrócić całość/część zamówienia? (dotyczy towarów nienaruszonych) W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy złożyć maila na adres e-mail: sklep@diahore.pl. Skontaktujemy się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie po jego otrzymaniu, celem ustalenia szczegółów. Ważne: Bardzo prosimy aby włożyć do paczki paragon lub informację z numerem zamówienia, dziękujemy.